Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 02:34 - Sex and Breakfast (2007)
Автор: cheekmonroecinema Категория: Изкуство   
Прочетен: 7646 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2008 02:39


image

    Като си помисля, че просто исках да разбера, как изглежда Маколи Кълкин днес. Очаквах да видя някоя патетична комедия, да погледам 20 – 30 минути, да се разочаровам и да се ориентирам към правене на нещо друго, доста по-интересно. Е, не стана точно така! Изгледах всичките 81 минути и чак после се ориентирах към „интересното”. Филмът обаче не ме остави намира…

            … навън се съмваше, а аз си лежах в леглото и мислех за нещата, които видях. Мислех за нещата, които филмът ми показа, неща които знам и дори до голяма степен съм успял да си обясня. Такива, които те натъжават и такива, които те карат да се вълнуваш по един уникален начин. Така реален, не реалистичен – просто реален! Любовта през призмата на секса и една история разказана по съвършен начин. Това е истински филм за секс. Обаче няма преплитащи се голи тела, отдадени на страст, доставящи си удоволствие в различни пози и каквото още има, във всички останали филми за секс. Точно това ме удиви. Sex and Breakfast показа, че киното може да прави стойностни внушения, най-вече чрез един добър сценарий. Цялата експресивност е в сюжета и в диалозите. Актьорите изглеждат, като най-обикновени хора, а не като герои от филм. Гледаш, какво им се случва по начин по който би наблюдавал взаимоотношенията на най-добрите си приятели.

            Филмът отправя погледа ни към един много значим, проблем на модерното общество. Истински проблем, на който хората намират различни решения, но дали някое от тях е достатъчно добро, за да се превърне в „панацея”??? Надали, защото всичко измислено до момента има вторичен, най-често негативен ефект върху нас – борещите се с този проблем.

            Екипът – не е нищо особено. Режисьор; Майлс Брандмън. Кой по дяволите е Майлс Брандмън??? Не го бях чувал, обаче се надявам скоро да ми втръсне от него и продукциите му, стига да твори все в този дух! Актьори; Маколи Кълкин, Куно Бекер, Елиза Душку, Алексис Дзиена и разни други, сред които има и интересни лица, но тези четиримата правят 99% от филма. До средата се чудех, защо са решили да наемат Кълкин за тази роля. Струваше ми се нелепо решение, като че ли само той не си беше на мястото. Не че играта му не бе добра, просто изглеждаше, че той не е правилния човек, който трябва да изиграе този персонаж. После обаче всичко ми се изясни и след финалните надписи бях на мнение, че надали има друг по-подходящ. Към Елиза съм пристрастен, колкото и да пиша за нея, все ще е нещо хубаво, просто ми е любимка. Другите двама са чудесни. Може би доста хора вече ненавиждат Куно Бекер заради онази пълна глупост, която го направи известен - Goal, но в Sex and Breakfast е много, много по-добър. Дзиена пък е като малък, вкусен плод. Още щом я видиш си наясно, че на вкус е също толкова сладка, колкото и на външен вид. Нямам търпение да се докопам до Fool’s Gold, където ще можем да я гледаме, в дори по атрактивна компания.

            Моят съвет е – „Гледайте го!!!” Има достатъчно много неща, за които да ви замисли. Неща, за които май на повечето от нас, не ни остава време да се замислим, а те са важни, свързани са с нашето щастие!  



Тагове:   sex,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. анонимен - *
26.02.2008 22:16
мисъл? тези хора са болна нация.
цитирай
2. cheekmonroecinema - Кои хора, Oliver???
27.02.2008 01:47
Предполагам, че имаш предвид американците, обаче не ми е ясно, кои са симптомите, по които ги освидеталства :)
цитирай
3. iavorinio - *
29.02.2008 19:42
Предлагам ти да гледаш There will be blood. Уникален филм е. Ще ми е интересно да прочета мнението ти :)
цитирай
4. cheekmonroecinema - @ iavorinio - Признавам това е филмът!!!
01.03.2008 02:34
Гледах го миналата седмица, нямам време за един хубав постинг за него, обаче обещавам скоро. Тоя Daniel Day-Lewis ги срази всичките, дори и Хавиер Бардем!!! Надявам се weekend-а да ми остане време за There will be blood и за Cloverfield!!! however 10q
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cheekmonroecinema
Категория: Изкуство
Прочетен: 69848
Постинги: 12
Коментари: 22
Гласове: 91
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031